Lilla jag lilla jag lilla söta jaaaagen

     Publicerat den  2010-01-24 › 13:48:20
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv idag. Jag är så förkyld och helt igenkorkad i hela skallen.
Vi kan börja med öronen: har lock hela tiden, jag kan inte få bort det själv utan måste vänta tills det släpper och när det har släppt så får jag nytt lock. Samtidigt som det gör lite halvont. Grattis!
Näsan: Jag är sjukt snorig och täppt. Vad skulle jag göra utan nässpray och näsdukar?
Bihålorna: Ja. De är proppfulla med snor och slem.
Ögonen: mina stackars ögon tåras för att det är så igenkorkat i alla gångar i huvudet så att tårarna inte får plats i tårkanalerna och måste ut ur ögonen. MEN KUL.
Halsen: Känner att det börjar ömma i halsen och det småkliar lite.

Fan vad häääärligt om det blir något rejält av detta. MUMS! :(

buhu





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK