mot, kör mot skogen

     Publicerat den  2010-01-08 › 11:48:26
     under My Freakshow 2 kommentarer
Men god förmiddag!
Sitter och hänger i soffan med kaffet i högsta hugg. Jobbade stängning igår så slutade vid 2 tiden. Sitter och gäspar i soffan men vad gör det? Jag har hällt upp ett varmt bad som väntar på mig efter ett avsnitt med sex and the city. Dagen är ljus och den har börjat bra.

Chefen ringde precis och frågade om jag kunde tänka mig att vara ledig imorgon. Klart att det tar emot lite men jag är aldrig ledig en lördag, det händer liksom inte. Okej när jag var hem i jul var jag ledig 1 lördag, och 1 när D och E var och hälsade på i november, innan dess var det väl september någon gång som böd på en ledig lördag. Så det ska bli skönt att kunna vara ledig och hitta på något med Peter kanske på en lördag. När hände det sist? Och ja en till grej...


...En fråga!
Vart var min midja i juli? Mätte mig idag och jag har gått ner 9cm i midjan sen 6 augusti. Det är fan jäklarns mycket tycker jag. Men ändå nice :)

Men puss alla små stjärtisar ute i världen


Anonym ›

Sherwood skogen..

Datum: 2010-01-08 Tid: 22:40:44
Moa ›

No shit sherlock!

Datum: 2010-01-09 Tid: 12:24:24 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK