Nespresso

     Publicerat den  2010-01-03 › 13:38:53
     under My Freakshow 1 kommentarer
Fick en underbar nespressomaskin av min älskling i julklapp och sitter i detta nu och försöker beställa hem nya kapslar. Fick med 16 kapslar med maskinen varav 3 koffeinfria som jag inte har druckit upp. Ja de andra är slut. Jag totalälskar kaffet. Det blir sååå gott. Och det är så mysigt att testa nya sorter, läsa lite om dem osv osv. Men nu kommer min fundering. Nespressokapslar finns bara att köpa via deras Club Nespresso eller i deras butik i Stockholm. Fungerar det med andra kapslar? Det lär väl finnas något mer märke som har kapslar eller lär man köpa Nespressos? Ska göra en beställning antingen ikväll efter jag har varit till Ica eller imorgon. Lär ju kolla om det finns andra sorter till denna fantastiska uppfinning.



Karolin chambel ›

Känn läskigt att drick konserverat ellervar de där kappslarna är? smarkar det samma som vanlig kaffe? frästen jag håller på med en intervju lista? Vilka kändisar skulle du vilja läsa om! kram

Datum: 2010-01-08 Tid: 13:13:42 BLOGG: http://karolinchambel.blogspot.com



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK