Nicolas Feuillatte

     Publicerat den  2010-01-26 › 13:50:48
     under My Freakshow 0 kommentarer

Har kommit in från en skön promenad och en sväng på Ica. Gick en lagom sjuklingspromenad på 3,2 km. Jag kan inte sitta inne när det är strålande fint väder även om man kanske borde ha gjort det. Känner av halsen bra mycket mer nu än innan jag skutta ut på en powerwalk i det ursnygga vädret. Dumt av mig. :( Honungsvatten it is och ska slicka mina sår med lite sex and the city. Jag är ju trots allt sjuk. Peter är iväg och tränar och ska sedan iväg på pokerkväll så jag har hela kvällen på mig att plugga mina viner. Tummen upp.

Har precis satt på ugnen för att ugnsbaka lite mat. Det blir lax med kryddor och vallmofrön. Serverar laxen med avokado och keso. Kokar lite putts till min älski som han får i sin matlåda. Men no carb for me. Har känt mig uppblåst i magen i flera dagar och vet inte om det har med förkylningen att göra, kolhydrater eller för mycket laktosprodukter. Så f.o.m idag så kör jag laktosfritt på allt och även mycket mindre med kolhydrater. Låt se om det har någon inverkan. Hoppas kan man ju i alla fall.

Nu: åter till mina viner.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK