Ohoj land i sikte

     Publicerat den  2010-01-26 › 10:23:49
     under My Freakshow 2 kommentarer

Oj oj nu är det en morgon som snart förvandlas till förmiddag och jag ska fördriva tiden med att käka frukost (om jag nu orkar göra min omelett tills programmet börjar) och kika på Jims värld (loves iiiiit) och sedan plugga på våra viner. Har ju prov imorgon vilket är ÅNGEST. Jag har knappt hunnit plugga något och eftersom jag fick mina "pluggpapper" i onsdags och enda lediga dagen var i söndags och idag så ligger jag lite pyrt till. Men men.

Igår sprang jag runt och städade upp lite. Jag tog även en liten bild på vår nya fina kökslampa som ger det spexigaste skenet ever.



Poss haj

-updt 11.15-
Fy så gott det är med en frukostomelett fylld med blåbär. Hello new life ♥



Eurika ›

Oh vad fräsh lägenheten ser ut! Jag vill komma och titta på den snart! Och titta på dig lite för jag saknar dig :*

Datum: 2010-01-26 Tid: 12:26:27 BLOGG: http://eurika.blogg.se/
Lina K ›

Wow, det var verkligen en häftig lampa! =)

Datum: 2010-02-02 Tid: 13:37:43 BLOGG: http://eimk.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK