saknad

     Publicerat den  2010-01-01 › 13:27:39
     under My Freakshow 0 kommentarer
Gårdagen bar fabulous, så fort jojje har fixat bilderna så kommer det nog upp lite här på bloggen. Vi tog flera gruppfoton och såklart att han vill ha bildbevis att han var ensam kille bland 10-12 tjejer. :) Det spelades spel, dracks vin, pumpades musik och tjattrades i mängder. Det blev en del mat över också. Jättemycket räkor tyvärr. Så himla synd eftersom det är svårt att spara. Men men. Resterna av västerbottenpajen skall jag ta till frukost just i detta nu....

Min saknar efter Peter börjar bli väldigt påtaglig. Vi har inte träffats sen i söndags eftersom han är i sälen och jag i malmö. Det är jobbigt men jag har hört att det ska vara bra att längta och sakna varann. Det ska bli så himla skönt att träffa honom igen. Jag hoppas att det bli på söndag men det tar väl sin lilla tid att Köra från sälen och hit men nog ska jag hålla mig vaken så att jag kan pussa och krama på min underbaring så fort han kliver innanför dörren.

puss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK