såspropp

     Publicerat den  2010-01-14 › 10:29:16
     under My Freakshow 1 kommentarer

varför är jag inte ute i det fina vädret?

Sitter som en såspropp i soffan och läser alldeles för mycket bloggar och bara segar. Det är klarblå himmel och mina tankar drar sig mot en promenad längst med kanalen och kanske en kaffe på något mysigt café. Samtidigt så har min andra hjärnhalva planerat en mysig dag i soffan med min bok som jag är helt fast i och mitt egna espressokaffe från min maskin. Hade det varit som vanligt hade jag förmodligen gått och lagt mig i badet och bubblat för fullt men jag får inte bada på 3 veckor med piercingen så jag får la vänta. Och oj. Nu blir det Jims värld på 6:an också så det får bli en dusch i pausen. Kan kanske vara världens bästa humorserie. I love it!

Issa och Sanna kanske skulle komma över på en liten fika idag också. Så jag får rota lite i frysen och se om det finns nå kaffebröd till de små söthögarna.

Well ha det gött. Idag ska det jobbar 18-02.



Anonym ›

Såspropp?! :) Haha det får vara dagens ord. Många pussar till dig mitt hjärta.

Datum: 2010-01-14 Tid: 11:23:09 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK