Sex and the city

     Publicerat den  2010-01-19 › 10:43:24
     under My Freakshow 2 kommentarer

Jag är helt beroende av serien och jag kan nog förmodligen varenda avsnitt utantill. Har precis stoppat i mig lite frukost samtidigt som jag kikar på de sista avsnitten på säsong 1. Minns en gång att en vän till mig sa att inget hände före säsong 5 och det är ju totalt helt jäkla super fel. Jag älskar alla säsonger. Jag längtar så jäkla mycket efter den nya filmen. Puss på den alltså :*

Vad händer idag då? Jag har absolut ingen aning. Funderar på att ta mig bort till India för ett återbesök för piercingen som man skulle efter ca 1 vecka. Tänkte även ta mig en promenad ïdag längst med kanalen och filosofera lite.

Det händer en del runt om nu. Jag trivs som sjutton med allt. Känner mig tillfreds. För första gången på väldigt väldigt väldigt länge känne jag mig tillfreds med allt. Jag älskar mitt jobb och jag börjar faktistk tycka att jag är en ganska snygg varelse.

Men ni. Jag ska inte uppehålla er tid. hoj

-uppdatering 13.20-
Nej  jag stannar inne hela dagen idag tror jag. Promenaden kanske blir av eftersom jag verkligen vill röra på mig. Men jag ska nog ha en lugn skön dag, bara klia mig på magen, dricka the och kolla på Sex and the city. Känner man att man vill ha en sån dag så ska man ha en sån dag. Man ska lyssna på kroppen. Gör inget som du inte vill göra. Börjar ju jobba imorgon och då ska jag hoppa ut som servitris och lära mig det så det är mycket nytt som händer för mig imorgon så då kan jag gott ha en lugn dag idag.

Vill även ge ett bloggtips: http://www.starktsinne.se/
Detta är min käre brors träningsblogg. Personligen tycker jag det är jättekul att följa hans träning inför crossfit games 2010.
Denne man är en stark talesman för träning och han om någon inspirerar mig för att bli fit, tränad och snygg. Puss på dig storebror.



B E C C A ♥ ›

Ingen kan nog vara mer besatt än mig dock. Kan fan ALLT om alla jäkla avsnitt, allt dom säger. Haha. Var längesedan jag kikade nu kom jag på.

Datum: 2010-01-19 Tid: 13:22:18 BLOGG: http://lifeasbecca.blogg.se/
B E C C A ♥ ›

Jag har haft min i ett par år nu och den har följt med överallt när jag rest. Så den är lite schleten ;D

Datum: 2010-01-19 Tid: 13:34:01 BLOGG: http://lifeasbecca.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK