Söndag

     Publicerat den  2010-01-17 › 15:20:10
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hallå söthögar.

sitter i soffan och slappar efter en långpromenad på 7,5 km som jag och min prins var ute på. Blev en jäkla runda men skönt som attan var det. Dock så blåser det så hemskt här nere men klär man på sig så gör det inte så mycket och för en gångsskull hade jag helt lagom med kläder på mig :)

Nu vankas det hemgjord thaimat á la Peter. Börjar ju kurra lite i lille magisen nu så det ska bli fint som smör.


Anonym ›

Jag lovar dig, Moa Karlsson, att jag, Jennica Landèn, ska gå med dig (din söta människa!) och se Alice i underlandet. Allra helst på premiärdatumet och med förbokade biljetter ;)

Datum: 2010-01-18 Tid: 11:15:50 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK