TJO. Frågor om 2009 och jag

     Publicerat den  2010-01-03 › 14:31:33
     under My Freakshow 1 kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag flyttade till Malmö med min älskling
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg mina fjolårslöften så I guess not. HAHA
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? både vänner och syskon <3
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och tackar gud för det.
5. Vilka länder besökte du? Danmark. J Blev inte så mycket utlandsresa i år med andra ord.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Åh nej jag vet inte. Mer tid med familjen hade varit nice.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23 januari, då förändrades mitt liv föralltid.
8. Vad var din största framgång 2009? Allt. Att jag vågade flytta och satsa och givetvis att jag har fått en fast anställning. Guld värt.
9. Största misstaget? Oj, Att inte hålla bättre kontakt med gamla vänner.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld och en jättekonstig allergichock i sommras
11. Bästa köpet? Vår nya lägenhet, definitivt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ja nya lägenheten?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att bli faster och moster igen gjorde mig jätteglad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ayo technology
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och skulle jag vilja påstå.
16. Vad önskar du att du gjort mer?  Rest mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Öhmm. ?!
18. Hur tillbringar du julen? Jag tillbringade julen hemma i dalarna med min underbara familj
19. Blev du kär i år? Jag var kär redan innan 2009 och är fortfarande kär i samma fantastiska människa.
20. Favoritprogram på TV? Lätt despan alltså.
21. Bästa boken du läste i år? Jenny S
22. Största musikaliska upptäckten? The baseballs
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? digitalkamera
25. Något du önskade dig men inte fick? nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hemma i dalarna och hade en mysig och trevlig fest med mina tjejer.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det vet jag inte. Är mycket tillfreds med år 2009.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rockig med en touch av fashion?
29. Vad fick dig att må bra? Peter
30. Vilken kändis var du mest sugen på? HAHA VA?
31. Vem saknade du? Mamma, pappa, syskonen och syskonbarnen så att det gjorde ont i bröstet på mig.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla fantastiska Friday’s människor.



B E C C A ♥ ›

Näe men visst är det lite snuskigt??

Datum: 2010-01-05 Tid: 17:21:10 BLOGG: http://lifeasbecca.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK