TJUGOTREDJE JANUARI

     Publicerat den  2010-01-23 › 10:37:26
     under My Freakshow 3 kommentarer
Idag är det 1 år sedan jag och Peter flyttade till Malmö. Tiden har gått så himla fort samtidigt som vi har hunnit med massvis med saker. Peter Går i skolan och jag lyckades tillslut (efter två månader) hitta ett jobb som jag verkligen trivs med. Igår så var jag ute på fronten med Karro och övade min "servitrishet". HÖHÖ. Jag gjorde några misstag som de flesta gjorde i början men det flöt på ganska bra och Karro vågade släppa mig mer och mer under kvällens gång. Jag lärde mig sååå mycket och jag var helt slut när jag kom hem. Fantastiskt nog hade jag inte en enda missnöjd gäst. Det var ingen som klagade på maten eller på mig. Men jag förklarade ju för de flesta att jag var ny och fortfarande lärde mig så de stod nog ut och tyckte att jag var en ganska check liten tös som kämpade för livet att alla skulle vara glada och nöjda.



Jag längtar till sommaren, semester och Dalarna! Stoppa tårna i det kalla vattnet för att sedan bli iputtad av en storebror som fortfarande tycker att det är hilarious när man blir rädd, arg och kall. ♥


mamma ›

grattis gumman!! Du kommer att bli en toppen fridaysservitris. Men gud va jag längtar till Buskbosommar när jag ser bilden kram från Thailands-pärona

Datum: 2010-01-23 Tid: 14:22:06
mamma Kallin ›

Lycka till vid fronten, och det är sant, OOOOOOOOOOOOtroligt vad fort ett år går.

Datum: 2010-01-23 Tid: 15:04:42
ee ›

jag älskar din bakgrund, den är skitsnygg!



har frågestund på bloggen,

ställ gärna en fråga :* !

Datum: 2010-01-23 Tid: 23:44:38 BLOGG: http://tiotusensoldater.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK