06.17

     Publicerat den  2010-03-20 › 06:16:48
     under My Freakshow 2 kommentarer
Det är med trötta ögon jag skriver detta morgoninlägg till er kära vänner o bekanta. Jag har nu varit vaken i ca 30 min och det är fortfarande plågsamttidigt för mig och min kära kropp. Jag går på halvfart och jag tackar gudarna för att det inte är jag som KÖR flygbussen till Malmö airport denna mulna lördagsmorgon från Malmö central för det hade gått käpprätt åt tjottahäjti!

Jag har inte hunnit sminka mig än så naturligtvis skådar även mina ögon en viss trötthet i ansiktsområdet när jag kikar mig i spegeln. Usch, ingen vacker syn. Men nu har jag i alla fall fått i mig lite frukost ( tre knäckemackor utan pålägg och ett glas vatten) så sminkningen lär jag väl ta tag i nu för folks bästa. Vill ju inte vara skylldig till någon hjärtinfarkt såhär tidigt på morgonen när det bara är jag och pensionärerna vakna.

När vi hörs igen så är jag antingen hemma i dalom eller tillbaka kommen ner till Malmö. Har inte bestämt mig än om jag ska ta en liten paus tills på onsdag eller hur jag gör så simma lugnt :)

puss


Anonym ›

3 knäckebröd utan nåt och ett glas vatten? ¨Tror inte att du är i position att klaga på min shake ;) Puss

Datum: 2010-03-20 Tid: 16:45:57 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/
B E C C A ♥ ›

En utmaning väntar dig i min blogg söto :*

Datum: 2010-03-22 Tid: 21:35:40 BLOGG: http://babiekills.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK