10 mars.

     Publicerat den  2010-03-10 › 09:26:20
     under My Freakshow 0 kommentarer
Det finns några i den här världen som är lite nyfikna på hur jag ser ut numer i håret. Men jag är ju så dålig på att ta hårbilder så ni får nöja er med dessa. Det är en liten glimmt i alla fall.



Ja den nedersta bilden blev ju sådär. Har ju blixten på, annars skulle det bara bli svart typ. Nu ser det ut som ett annat ruffs. Men det är massvis med blonda slingor i mitt mörkbruna hår och jag tror att jag på mina 3 timmars rast idag ska köpa mig silverschampoo (så att jag får en kallton på slingorna) och kanske lite mer slingblekning så att jag blir ännu ljusare :) Loves it!

Nu ska jag ta ut mina arbetskläder ut torktumlaren och dra till jobbet.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK