Dressed up in white and gone on pills

     Publicerat den  2010-03-28 › 15:02:07
     under My Freakshow 6 kommentarer
Det är tydligen förbjudet att vara lycklig. Imorse när jag vaknade så  mådde jag så bra. Jag hade två lediga dagar framför mig och sedan ett fjuttöt 3 timmarspass på tisdag och sedan skulle det bäras av upp mot stugan, friheten, fjällen, jägern, ölen, familjen, bastun och skotern. .
Lycka i sin renaste form . .

Allt rasar. Jag loggar in på internetbanken för att göra lite överföringar, har inte använt kortet på en vecka så jag visste att jag skulle ha en fin slant på kortet. BAM. Saldo: 260:-

Jag skådar uttag efter uttag efter uttag från mitt kort, allt mellan 30:- och 7 500:-, Jag är nollad, blottad och våldtagen. Något as till människa har tagit ALLA mina pengar, hela min välförtjänta lön är borta och det återstår fjuttiga 260:-. Detta inlägg skrivs i chocktillstånd med tårarna brännandes under ögonlocken. Jag hade så mycket roligt som jag skulle köpa för mina pengar. Nu återstår ingenting. Totalt blottad. Totalt våldtagen. Hoppas du har det förjävligt i Turkiet you bastard som köpte dig en flygbiljett på Turkish airlines. Jag hoppas att du får ett sånt smärtsamt liv. Du har gett mig ärr för livet och det värsta är (kanske det bästa) att jag inte vet vem du är. Skulle jag få veta det, ja du. Då jävlar ska du få känna att du lever!

Dressed up in white and gone on pills, that helps me to forget



Magnus E ›

Fan vad värdelöst. Vilka idioter det finns! Hoppas det löser sig på något sätt för dig och den som gjorde det åker fast!

Datum: 2010-03-28 Tid: 15:24:40 BLOGG: http://ericssonmagnus.blogspot.com
mamma Kallin ›

Neej Vad man blir förbannad. Gå till banken i morrn, Häng på dörrn!!!!

Datum: 2010-03-28 Tid: 17:00:53
Emelie ›

Men fan va värdelöst! Håller med Mor Kallin, gå dit tidigt tidigt imorgon! Till banken alltså...

Datum: 2010-03-28 Tid: 19:22:23
Moa ›

Ja jag ska ringa till min bank imorgonbitti och höra med dem vad de tycker att jag ska göra och OM det finns någon chans att få tillbaka pengarna.

Datum: 2010-03-28 Tid: 19:37:52 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/
julle ›

finns bara två ord i min skalle just nu: JÄVLA IDIOT!!!! hoppas allt löser sig snäckan :( <3

Datum: 2010-03-29 Tid: 01:38:09 BLOGG: http://itsamazing.webblogg.se/
Johanna ›

ALLTSÅ VAD I HELVETE? JAG HATAR MÄNNISKOR! det här bara måste lösa sig älskade gumman<3

Datum: 2010-03-29 Tid: 10:09:10



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK