!

     Publicerat den  2010-03-08 › 17:29:43
     under My Freakshow 3 kommentarer
Det är alltid lika trevligt att umgås med fröken Jennica. Det är aldirg en tyst stund när vi träffs och det skrattas alltid. Lovely. Vi käkade lite lunch på Red Fellas (som vi alltid gör) vi åt sallad och drack gudalik juice. Älskar det där stället. Mums och nyttigt. Sedan brände vi lite pengar på Åhlens. Jag fick med mig hårblondering, slinghätta och en Iititala, Marimekko skål. Loves it. Hade ju presentkort på 300:- så det blev inte så farligt dyrt för min egen del. Skålen är i frostat glas (vit) och den är himmelsk. Min andra skål i samlingen. Det ska bli många hade jag tänkt så även sådana skålar är varmt välkomna i små fina paket på min födelsedag ;)

Försökte ladda upp bild på den men blogg.se sviker mig. Den står i alla fall på köksbordet fylld med polkagrisar :) Det ser trevligt ut som tusan och jag hoppas att dem snart får sällskap av fler. Vissa kallar dem för mormorskålar men i mina ögon är det fantastiska kreationer. Har suttit och tittat på min nya samtidigt som jag har ätit choclatechip cockies och druckit mjölk. Ibland får man visst det har jag hört:) hehe.. Nu ska jag laga lasagne till mig och min karl.

hej.





Lina ›

thanks :D har vetat det sen i torsdags, men haha, var ju tvungen att hålla truuuuten! :p

Datum: 2010-03-08 Tid: 17:37:39 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Lina ›

va roligt att du gillade designen :p men jag trodde du hade "råare" stil :D

Datum: 2010-03-08 Tid: 17:52:56 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Lina ›

haha ja jag förstår :D jag gör gärna en design i DIN STIL ;) men är ju glad att du gillade den andra somriga också.. ;D

Datum: 2010-03-08 Tid: 18:34:16 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK