fab. day

     Publicerat den  2010-03-01 › 21:54:55
     under My Freakshow 1 kommentarer
God kväll. Idag jobbade jag som sagt 11.15-15.15. Ett helt lagomt pass med eftermiddagen tillgodo för mys med älsklingen, nachos och trevligheter. Mums. Idag efter jobbet tog jag en sväng på stan i jakt efter ett par nya jeans. Har faktiskt inte köpt nya jeans på ett helt år, har nämligen aldrig tyckt att det har varit speciellt kul. Tar sån tid innan man hittar rätt modell, storlek, längd och så vidare och så vidare. Men jeanssugen var jag och jag har faktiskt lovat mig själv att kom jag i en viss stl skulle jag kunna unna mig ett par jeans. Så egentligen var det lilla testrundan, se hur långt man hade kvar osv. Jag hade räknat ut lite smått att jag kanske i augusti skulle kunna komma i denna stl. Så jag traskade in på Gina Tricot och testade deras sortiment (vill ju inte köpa de dyraste på marknaden om man inte uppnått sitt mål) och upptäckte att jag är 2 stl mindre än för 1 år sen i jeansmått. Tumm eler vad det nu mäts i. Glad som jag blev struttade jag genast in på MQ och provade de där ursnygga Levi's 603 Superskinny i min NYA stl och de satt helt perfa. Jag pratade lite med butiksbiträdet och hon trodde även att jag kanske kunde komma i en stl mindre eftersom de töjer sig. LITE GLAD. OCh ja jag kom i dem också men de var inte lika sköna när de satt snoooortight på mig så det blev de första paret. Love love love. Sitter i dem just nu och formar in dem med mina former.

Grattis till mig och min nya jeansstl som jag inte haft sen jag var 16 år.


Det firas med lite frysta björnbär och vatten till 2 och en halv men. Imorgon ska det färgas hår och så hade jag tänkt gå till gymmet. Skapligt motiverad man blev idag. Tipptopp..


källa: levi.com


Lilli ›

sv- ja ja JAAA dt är jag :D kom hiiit då ?? :D

Datum: 2010-03-01 Tid: 22:42:56 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK