fjälls

     Publicerat den  2010-03-31 › 10:37:04
     under My Freakshow 0 kommentarer
Här stressar jag runt som en stucken höna. Hämtade upp skidbrallorna ur källaren och upptäckte att de var skitiga. Skynda skynda tvätta tvätta. Typiskt mig att göra allt i sista sekunden. Har precis fått i mig lite frukost också. Äggröra av tre ägg, salt och peppar. Till detta bjuds kaffe och vatten. Tipp topp. Jag har packat klart mina saker och just nu är jag lite fast. Jag vet att det finns mycket att göra innan vi åker men jag vet inte vart jag ska börja. Det ska städas lite, sen ska det ju hinnas både handlas på systembolaget och på mataffär. Men det får bli efter vägen eftersom jag är lite halvfattig utan mitt kort. Menmen. Nu lär jag sätta lite fart, Ni vet duscha och göra mig fin. Göra klart här hemma så att det bara är att åka när Peter kommer hem från skolan.

Hej svejs.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK