Gamla tider

     Publicerat den  2010-03-02 › 22:55:34
     under My Freakshow 0 kommentarer
Åh. En gammal klasskamrat har lagt upp massvis med gamla bilder på facebook från när vi gick i 9:an. Snacka om flashback backflash när man tittade på dem. Det känns som igår som vi satt i bildsalen på Åvestadalsskolan och ritade sniglar på örngott, irriterade stackars Ann på samhällskunskapen och fnissade åt när killarna i klassen lyfte av toadörrarna och gömde dem i källaren. Jag gick i världens bästa klass. Bättre sammanhållning fick man leta efter. Fy fansiken vad kul vi hade. Sälenresor och klassfester. Wonderful. Tänka sig vad åren går fort. Man tänker tillbaka, ler och fnissar. Helt underbara minnen visar sig i mitt huvud och jag kan nu gå och lägga mig, tänka tillbaka på alla glada minnen medans jag somnar in. Tack Robin för att du la upp alla dessa underbara bilder. Helt fantastiskt.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK