gästspel

     Publicerat den  2010-03-14 › 14:14:35
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hallå söndag, soliga söndag.

Jag har varit jättedålig på att uppdatera och lika dålig på att läsa andras bloggar så jag har ingen aning om vad som händer i världen.

Jag kan börja med att jag blev moster i torsdags till en underbar liten prinsessa. Underbara lilla liv. Helt fantastiskt.

Jag har jobbat och stått i hela helgen och skulle egentligen ha jobbat idag med men jag hann bara dit, byta om och säga hej. Det var sååå lugnt och helt överbemannat så jag erbjöd mig att gå hem igen och det var mer än välkommet. Jag har köpt med mig lite Ben & Jerry-glass till kvällens wipeout och liknande så vi kommer ha en fenomenal afton. Trodde att babe skulle vara hemma så jag kunde överaska men icke sa nicke. Han får helt enkelt bli glad lite senare :D





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK