God morgon

     Publicerat den  2010-03-24 › 08:08:31
     under My Freakshow 3 kommentarer
Här sitter jag i mitt vardagsrum med fötterna på bordet och kurrande mage. Suck.
Kom hem igår från visiten i Avesta som jag tyckte blev alltför kort. Jag träffade lilla Edith som är det senaste tillskottet i syskonbarn-skaran om 8 kids. Lovely.. Älskar vår stora familj. Som tur är så åker vi ju upp igen på onsdag. Dock lite längre. Ända upp till Idretrakterna ska vi resa för att vira påsk i vår underbara fjällstuga. Heela skaran ska med. Dvs Mamma, pappa, vi sex syskon med våra respektiva och alla 8 syskonbarn. Kanske var det så att syster m son inte kommer, mitt minne sviker mig. Men liiiiite kul vi kommer ha. Fy fan :D Ska börja handla redan imorgon tänkte jag  så att man inte panikhandlar sista dagen...

Well. Har en utmaning att ta hand om också men den kommer i eftermiddag. Har inte riktigt tid nu. puss


mamma Kallin ›

Hej Moa! Hur tar Ni Er till Fulufjäll? Flyg, bil?

Datum: 2010-03-26 Tid: 09:13:20
Moa ›

Vi åker bil till stugan. 86 mil skulle det visste bli!

Datum: 2010-03-26 Tid: 12:05:09 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/
mamma Kallin ›

Vad ni gör, Kör då försiktigt, det finns så mycket idioter på vägen.

KRAAAAAM

Datum: 2010-03-26 Tid: 15:19:58



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK