home

     Publicerat den  2010-03-17 › 09:23:44
     under My Freakshow 1 kommentarer
God morgon sunshines.

Idag har jag varit helt dööööd. Klockan ringde 7.30 men då ville inte jag vakna, ställde om den till 8.30 och här sitter jag nu halvklar i soffan och ska dra till jobbet om 10 min. Inte bra. 1 timme är inte nog på morgonen. Man måste ta det lugnt och fint med frukost, hår och make så 2 timmar är perfa. En del kallas mig CRAZY som behöver så mycket tid på morgonen, men det är skönt att kunna glassa runt utan att känna stress. Hade detta varit en vanlig dag hade jag haft en hel timme kvar men icke. Fattar inte varför man gör så, var ju lika trött när jag vaknade 8.30 som 7.30 men men.

Nu är det 3 dagar av jobb sen åker jag heeeeeeeeem. Hurra hurra hurra. Jag och brydsen planerar utgång på lördagen. Ska ni med? :) Jag lär packa imorgon. imorgon (?). Men men. Vet fan inte hur jag ska få med mig allt. Har en hel kasse med presenter till olika i familia och sen en väska till mig på det. Ojoj. vaccumpacka, ja tack!!


Hej då


B E C C A ♥ ›

Hoppas du förstod att jag inte var ute efter att "kritiersa" på något vis. Undrade bara :) Tycker att du är kanonduktig!

Datum: 2010-03-17 Tid: 11:48:16 BLOGG: http://babiekills.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK