idag

     Publicerat den  2010-03-18 › 10:27:49
     under My Freakshow 2 kommentarer
God morgon. När jag vaknade var jag så jäkla sugen på att ta en promenad men när man öppnar gardinerna och kollar ut så ligger hela Malmö i dimma. Inte så lockande längre. Hmm. Får bli lite inneträning istället. Ni vet, hopprep, situps, armhävningar, utfall m.m. Jag börjar verkligen tycka om min kropp mer och mer. Asbra ju :D Men det är fortfarande lite som ska fixas till innan jag är helt nöjd.

Dagens schema:
Frukost
träning
packa för helgen
äta mat
jobba

...


-updt 13.38-
Det blev en uuuunderbar promenad i solsken. När dimman lättade tittade solen fram och jag fick mig min efterlängtade promenad:D



Linn ›

Sv: Ja verkligen!

Datum: 2010-03-18 Tid: 10:45:10 BLOGG: http://linnlowes.com
Jen ›

Hur jag lyckas... hmm, jadu... Jag ringer en hel del till Danmark, kan kanske vara det?Sen var det ju helt fel abonnemangsform jag hade.. men fixat nu ju :)

Jag dietar inte :) Den heter så men är en måltidsersättning, är detsamma som tex en portion kycklngfile, potatis och grönsaker typ. Är bra för mig som annars äter så dåligt, får i mig alla vitaminer, fibrer, kolhydrater ect som jag behöver. PUSS!

Datum: 2010-03-19 Tid: 12:10:25 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK