Imorgon är morgondagens idag.

     Publicerat den  2010-03-29 › 13:49:53
     under My Freakshow 0 kommentarer

Duschad och klar. Jag har haft ett givande samtal med min chef idag som resulterar i brandutbildning för min del imorgon 9.30 och lite annat. Så morgondagen blir mer än fullspäckad och för er som är intresserad av morgondagens to do's kommer det här

Brandutbildning
Storhandling på systembolaget
Jobb 18-21
Packa ihop allt för fjällresan
Handla det sista innan avfärd
Fylla i massa papper till banken om bedrägeriet


Det är inte så många saker men varförsig tar de ju lite tid. Brandutbildningen räknades till 2h sa the big boss och systembolagsbesöket kanske inte tar så lång tid men det kommer ta tid att kånka hem allt. pust och stön. Packningen lär ske noggrant och packa väl utvalda saker och kläder. Spel, mat, kläder, alkohol, hygienartiklar med mera med mera. Så ja ni förstår. Hela dagen går åt och det känns så skönt. För hur jag än vrider och vänder på mina minuter och sekunder så tänker jag i alla fall på gårdagen. Ni anar inte hur kränkt jag känner mig.

men nu ska jag kuta iväg till Ica och köpa köttfärs, vita bönor och nachos för idag serveras chili.
Men innan ica ska jag svänga förbi tattoo world live. ;) Nya grejer på G.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK