La familia

     Publicerat den  2010-03-11 › 12:54:22
     under My Freakshow 2 kommentarer
Just i detta nu ligger min syster på BB och trycker. Förmodligen kommer det ut en liten bäse vilken minut/timme som helst. Vi väntar, väntar och väntar. Helt fantastiskt samtidigt så är jag orolig och helt hysterisk. Har bakat en kaka redan för att lugna nerverna lite men den blev inte så bra så lär nog baka en till. FAN. Ja, kollegorna blir säkert glada. Kaka nummer ett skulle bli en vitkladdkaka men den smakar mest sockerkaka och är helt platt. Suck. Blädrar i iver i kokböckerna efter en ny kaka..

Igår när jag gick hem från jobbet tänkte jag på saker som man märkbart har ärvt från sina föräldrar. Jag kan göra en lång lista men nöjer mig med att skriva ut några till er:

Ärvt från pappa:
Svårt att säga nej (tex när jag tar extrapass på jobbet såfort någon visar rådjursögon och säger Snääälllaaaaa?!?!)
Mitt känslomässiga humör (tex så gråter jag när sverige tar OS-guld)
Mitt dåliga tålamod
Min näsa
Mitt heta temrament
Konsten att slarva bort precis allt

Från mamma:
Mitt aggresiva beteende när jag är hungrig
Mina ögon
Viljan att ha kontroll när andra kör
Min vilja att föra vidare traditioner
Min låååånga tå bredvid stortån
Mina fräknar

Alla dessa "arvsanlag" har ju sin charm på olika vis :)
Vad har ni ärvt från era päron? :)


mamma ›

men du glömde en sak.... Snyggheten? Den kan väl bara komma från mig? (fniss)

Datum: 2010-03-11 Tid: 13:10:15
Moa ›

Ah mamma, din snygghet och pappas charm :)

Datum: 2010-03-11 Tid: 13:56:53 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK