Måndag 29 mars

     Publicerat den  2010-03-29 › 10:49:33
     under My Freakshow 2 kommentarer

Väduren

Kärlek: Spännande vecka men du är oftare publiken än huvudpersonen. Någon ber dig om ett gott råd.

Pengar: En turvecka på många sätt, dels ramlar stekta sparvar i din famn, dels är du på hugget.

Turdag: Fredagen skänker dig en oväntad seger.

Jahapp såhär ska min vecka se ut tydligen och jag hoppas på de där stekta sparvarna som aldrig förr. Missöden hyllas och näst intill besöksrekord igår. Det tackar vi för, eller vill folk bara se olycka? Olycka säljer?
Men jag vill tacka alla som har gett mig stöd i det här både genom bloggen, telefon, sms med mera. Men den som jag vill tacka mest är min underbara sambo som tog tag i siutationen igår och ringde runt, polisanmälde och spärrade igår när jag låg som ett orörligt foster i soffan och grät. Du är fantastisk Peter, världens bästa. Jag är så glad och tacksam över att du finns i mitt liv. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Min trygghet, mitt allt.

Hur som. så jag jag pratat med polisen (igår) som var nästintill lika arg som jag och berättade för mig att det här är minsann bedrägeri i sin renaste form. Javisst instämmer ju en annan. Fy fan för er era jävla idioter. Jag har även pratat med min kära bank och de ska ersätta allt men naturligtvis tar det ett tag och det blir att leva på existensminimum fram tills dess. Skönt att man åker till fjällen på onsdag så man får vila upp sig lite från all skit som händer.

Nu ska jag tvätta, städa och göra mig frukost. Har varit vaken sen 9 men inte haft tid att käka frukost än. Så nu blir det dags. Hoppas på något bra tv-program att mysa till samtidigt :)



mamma Kallin ›

Det är tur att han har dej oxå! Så det så.......

Datum: 2010-03-29 Tid: 22:17:35
Moa ›

Vad snällt av dig Kjerstin :)

Datum: 2010-03-30 Tid: 08:25:28 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK