Nytt hår för i år

     Publicerat den  2010-03-02 › 10:50:06
     under My Freakshow 2 kommentarer
Idag ska jag färga håret mitt. Tänkte köra i lite brunfärg i botten så jag slipper den hemska utväxten. Sen har jag även köpt ett slingpaket, funderar starkt på att lägga i lite ljusa slingor också men jag vet inte riktigt. Det är väl lite riskabelt att göra det hemma. Men vi får som sagt se. Skulle vara skönt att få ett lyft i håret. Vi får se om jag vågar.. höhö..

Skrev att jag tänkte traska till gymmet idag. Så blir det nog inte. Hinner inte . Ska ju färga håret sen är det vinprovning på jobbet kl 14.30. Det kan ju vara bra att veta vad vinerna smakar när man ska rekommendera dem. Så JA, om jag skulle hinna springer jag absolut till gymmet. Annars blir det en egenkomponerad hemmaträningsmojäng.

Nä, nu ska jag smutta på en kopp kaffe samtidigt som jag läser på mina förpackningar med hårfärh ;)

Och ni. adventsljusstaken är kvar hos grannen. De har vädrat lakan och haft sig där hemma så de är inte döda. Nu får dt va nog..

Och ja. en grej till. Vi har sett SNÖDROPPAR. våren är hääär och det firade jag med att beställa fem par solglasögon från ocshades.com. Very good very nice.


Anonym ›

Du kommer bli helt över-snygg! som vanligt! Jaaa! Visst är det gott??.. Hade för mig att jag sett det här på din blogg, det var därför ögonen fastnade på det i affären... så TACK moa :) Nope, ingen vinprovning.. här pluggas det teknik i 110!! Har prov i religion på tors också så blir mycket av den varan nu i veckan.. men men... Ses ju på fredag om inte annat älsk! O sen är det ju praktiskt taget söndag! LOVE

Datum: 2010-03-02 Tid: 13:04:58 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/
Erika ›

Det kommer säkert bli asfint med ljusa slingor nu till våren :D



Saknar dig med pumpkin! Ses snaaaart? <3

Datum: 2010-03-02 Tid: 15:33:50 BLOGG: http://eurika.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK