ohoj kapten

     Publicerat den  2010-03-30 › 08:43:29
     under My Freakshow 0 kommentarer
Sitter i soffan med solen i ögonen och försöker få i mig lite frukost. Inte helt lätt när man inte ser nåt men man kan ju alltid försöka. Min tur har äntligen vänt och det är ett 5 siffrigt belopp som är helt och hållet välkommet i min plånbok i juni, PRISA SKATTEÅTERBÄRINGEN. Inget ont som inte har något gott med sig. Tjoho. Nu ska jag snart strutta iväg till min kära arbetsplats för att sedan transporteras till brandstationen. Brandutbildning är ett faktum och en helt klart nyttig grej att kunna. Speciellt för mig som är så nojig och rädd. Heja heja, hur det nu ska gå. Jaja. Som plåster på mina svidande sår har jag bokat mig en tid för att tatuera mig. Yes ni hörde rätt. den 20 april snackar vi renovering av den gamle kropp och ett nytt motiv kommer att pryda min än så länge tomma och bleka högerarm. Helt uppspelt för det kommer bli AWESOME. De har en fet studio och hoppas att tatuerarna är lika så. Ja inte feta kaske men helt awesome. Ja det skulle inte vara dumt. Nickas hette mannen som får förtroendet att skissa upp mitt fina drömmotiv och det är en förväntansfull Moa som vill att veckorna ska gå lite extra fort :)

So long.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK