Orken

     Publicerat den  2010-03-16 › 14:34:13
     under My Freakshow 2 kommentarer
Shit. Sitter i soffan och har precis kommit hem från Ica. Fick med mig massvis med trevligheter så ikväll ska jag bjuda karln på Tacos. Han har ju prov i skolan imorgon så lite extra god mat och lite chips tror jag kan bli bra ikväll. :)

Igår var det som sagt personalfest och det var jättetrevligt. Kul att få prata med sina kollegor om annat än jobb, släppa loss och ha det underbart. Det bjöds på mat och dryck hela kvällen lång och man kunde anan berusning på samtliga i lokalen. Vi sjöng singstar och härjade lite innan det blev dags att bege sig till Båten (prins Bernard). Där var det till en början dött men när hela Fridays crew stapplade in så blev det mer livat. HÄLL YÄÄ. Det tråkiga för min del är att det aldrig riktigt spelas musik som jag tycker om. House och Technobajs är inte riktigt min grej, men det är bara att hålla god min och försöka stänga av musiken i öronen och lyssna på de fantastiska människorna istället. :) Runt 3 snåret stapplade jag hemåt och likaså Laila medans resten fortsatte sitt festande på Etagé. Jag är glad idag att jag tog mig hem när jag själv ville och inte föll för grupptrycket. :P Jag kan bjussa på några bilder här men om ni vill se alla så finns de på facebook. Jag la nämligen upp alla oavsett hur osmickrande de är. Det är lite det som är charmen med att ha med sin kamera på party tycker jag :)



B E C C A ♥ ›

Har du börjat äta kolisar igen? Du åt väl inga chips ingenting förut?

Datum: 2010-03-16 Tid: 21:02:57 BLOGG: http://babiekills.blogg.se/
Jen ›

Mhm! VISSA kort var på gränsen till elakt ;) Puss & tack för en trevlig kväll. Puss puss puss!

Datum: 2010-03-16 Tid: 21:49:31 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK