periodare

     Publicerat den  2010-03-04 › 12:17:44
     under My Freakshow 1 kommentarer
När det gäller smink är jag en riktig periodare. Det kan vara olika från vecka till vecka hur jag känner med smink. För några veckor sedan var jag helt inne på att köra snygga ögonsminkningar var dag och naturligtvis en bra bas, puder med mera med mera. Men nu har jag inte ens foundation på mig. Kanske lite mascara men absolut inte när jag jobbar i köket. Är det inte konstigt att man kan vara sån periodare? Man borde ju egentligen ha ett jämt flow när det gäller make-up?! eller? I alla fall med basen? Well well..

Igår på min 3 timmars rast så köpte jag massvis med presenter

Danne o Erika: check
Agnes: Check
Hanna: Check
Emma: Check
Alex: Check
Mamma o Pappa: Check.
Present till en kommande systerson/dotter: Ej check (måste ju veta könet) :)

Fattig: check! Men det gör inte så mycket. :) Att ge bort saker är ju lite roligare:D Och dessutom fyller ju jag också år snart :) Fnissar. Är man ett litet barn eller är man ett litet barn. Jaja.

Saker som jag saknar:
♦ kokboken soppor, bröd och röror av systrarna eisenman ♦ kylskåpsmagneter ♦ små serveringsskålar som är ugnsfasta ♦ marimekkoskålar från Iitala, finns så många fina färger ♦ Wii fit med balanceboard :) ♦ spritser för bakverk ♦ "träningsgummiband (exetube) ♦ en liten peng ♦ en trevlig parfym

Please?!


Anonym ›

Faaaaockså..12 grr?!! jaja, det kommer väl då ;)

Ahh! Jag har exetube gummiband, de e göööör bra! Puss! (miss you!)

Datum: 2010-03-04 Tid: 13:40:40 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK