Personalfest

     Publicerat den  2010-03-15 › 11:36:30
     under My Freakshow 1 kommentarer
Goddag. Ikväll väntas personalfest och eftersom det var ett tag sen man var på party så är jag extra taggad. Jag ligger ganska bra till tidsmässigt och thank god att jag är ledig idag. hehe. Jag har noppat ögonbryn, peelat ansiktet och precis lagt ansiktsmask. Sen ska jag pyssla lite här i lyan, slå på musik på högsta volym och dansa hela eftermiddagen så att man har bränt lite fett innan det är dags för sötsliskiga alkoholhaltiga drycker. Efter dansen blir det ett bubbelbad och en helrenovering av kroppen (peela, raka och smörja). Musik musik musik. Sen kommer förhoppningsvis Jennica till mig innan det är dags att dra oss mot Nathalie och förfest. Göttans.

Bra dag.


mamma ›

glöm inte dricka mycket vatten! ett glas resorb kanske inte skulle skada!

Datum: 2010-03-15 Tid: 12:34:59



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK