probably the best Moa in the world

     Publicerat den  2010-03-09 › 08:28:12
     under My Freakshow 0 kommentarer

Men god morgon solstrålar. Här sitter jag med blött hår i soffan, så tokigt. Fick ett infall igår och slingade håret på sena kvällen. Det blev helt okej. Men blir nog en omgång till innan jag har fått det som jag vill och så naturligtvis lite silverschampoo. Sen är vi nog hemma. Just nu känns håret egentligen bara randigt, coolt, vårigt och lite ljusare ja men ni vet. Lite vårigt. Jaja, inget som intresserar er när jag inte ens slänger upp en bild. ;P

Ja nu ska jag poppa lite musik, göra mig en stadig frulle och sticka till jobbet. Ni kan inte ana hur trött jag är. ögonen hänger på mig. Jag har nämligen (vet inte om jag har nämt det tidigare) fått svårt att sova igen. Har varit så i några veckor nu och jag börjar bli riktigt trött på det. Sliten är jag framförallt. Orkar inte som jag brukar. Så vi får väl se vart det leder den här gången.

ha det gött.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK