Så kul

     Publicerat den  2010-03-30 › 12:31:56
     under My Freakshow 1 kommentarer
har precis kommit tillbaka från brand- och hlrutbildning. Det var verkligen jättekul och jättenyttigt. Vi fick lära oss hjärt-lungräddning och massvis kring det, hur vi ska göra och inte göra osv. Sen fick vi släcka eld med olika brandsläckare. Kolsyra, vatten och skum. Släcka docka fick med med göra. Det var så himla kul. Jag tycker verkligen att alla borde gå en sån utbildning. Jag tror att många TROR att de vet hur man ska göra men när det väl kommer till kritan så vet man inte. Det var jättenyttigt att lära sig att hantera släckarna och göra hlr på en docka.

Ja ja, nu ska jag ta och slänga i mig lite mat och sen börja packa. Jag har inte ens packat lite grann och vi åker imorgon. Det är verkligen inte likt mig. Jag har inte ens hunnit skriva lista. Well, time to eat.


Jen ›

Tänkte skriva nåt om att hur lämpligt detta var eftersom du sätter så många hjärta i brand.. men kändes lite tacky efteråt haha..Sidan är igentligen flera sidor, o jag googlade bara Disney citat... Kommer upp en massa! Riktigt roligt. Ha det FAB nu närdu åker iväg, detta förtjänar du om o om igen! NJUUUUT! Måste få bjuda dig på frukost på Systrar & bröder när du kommer hem, lova? Puss!

Datum: 2010-03-31 Tid: 09:32:59 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK