Snabbis i regnet

     Publicerat den  2010-03-27 › 11:15:53
     under My Freakshow 0 kommentarer
Det där lät värre än så som jag tänkte mig. :P Jag ska blogga en snabbis innan jag ger mig ut i ett regnigt Malmö. Tur att det bara tar 8-10 min att gå till jobbet och tur att man har paraply. Lite chockartat igår när jag gick till jobbet var det helvår med 15 grader varmt och sol och när jag skulle hem så spöregnade det. Klädd i klänning och strumpbyxor var att gå inget alternativ så jag tog mig en taxi. 48 kex för att åka fem minuter. :S Men idag ska jag baske mig gå. Det behöver man och dessutom så är luften så frisk och fräsch när det regnar. Jag jobbar 12-24 idag så jag kan behöva lite frisk luft. :)

Åh, jobbade på uteserveringen igårkväll och det var KAOS så mycket vi hade att göra. Där en annan kommer ifrån finns det inte ens en tillstymmelse till uteservering såhär års.  Men men. Time to go.


puss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK