3 mars

     Publicerat den  2010-03-03 › 09:06:09
     under My Freakshow 0 kommentarer
Well. Hello there. Nu har jag fått i mig en underbar frukost bestående av yoghurt, gojibär, hallon, solroskärnor och linfrön. Loves it. Det är myycket godare att komponera sin egen frukost istället för att köpa fördigblandad på affären. Hett tips till er yoghurt och fil lovers där ute i världen.

Nu äntligen har jag blivit av med mina finnar. Jag har använt angels & demons facewash från apoteket. Hur bra som helst. Sen har jag (tro det eller ej) smörjt in mig med ACOs superduperåterfuktande bodylotion. Jag tror inte att jag har haft kroppskräm i fejjan sen jag var typ 10 och visste inte riktigt hur huden skulle reagera. Men det gick bra och har inte haft en plita sens. Naturligtvis har jag kvar några små röda märken på hakan kvar sen de gamla otygen jag berättade om för en vecka sen eller så. Skönt som tusan och jag kommer till och med jobba utan smink idag. I alla fall i köket. Idag är en sån där lång dag. 10-15 i köket och 18-23 i fronten. Känner mig inte alls utvilad eftersom jag hoppade in och jobbade i måndags. Kändes knappt att jag var ledig. Men men sånt är livet.

Åh, snart är det dags för min födelsedag. Hurra hurra för mig. Och för alla ni (haha) som hade tänkt köpa härliga presenter till mig så har jag faktiskt några saker som jag önskar mig. Egentligen vill jag inte kalla det för önskelista, har hört att man inte ska ha sån när man är vuxen men det är ju vad det är:

♦ kokboken soppor, bröd och röror av systrarna eisenman ♦ kylskåpsmagneter ♦ små serveringsskålar som är ugnsfasta ♦ marimekkoskålar från Iitala, finns så många fina färger ♦ Wii fit med balanceboard :) ♦

Well det finns lite mer som jag inte har i huvudet just nu. Men mamma vet nog sääkert just precis vad jag vill ha. Hehe. Ja ja. Vi har fortfarande inte riktigt klurat ut hur det blir med hemfärd och så. Min syster ska ju ha barn och det beräknade datumet var den 1 mars  och hon har inte fått än. På så sätt vill man ju åka hem och se miraklet och min käre mor tycker ju att jag borde åka hem samma helg som jag gyller år om syster inte får snart. Men men det löser sig väl.


nu ska jag till jobbet.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK